OBCHODNÍ PODMÍNKY:

Tyto podmínky upravují vztah mezi kupujícím a prodávajícím - Veronika Hájková, VH reklama.

Objednávky:

Objednávku lze provést následujícími způsoby:

1) Objednávkou přes náš eshop.
2) Zasláním vyplněného objednávkového formuláře:
- e-mailem na hajkova@vhreklama.cz
- poštou na adresu Hájková Veronika, VH reklama, Holubice 312, 683 51 Holubice.
Vaše objednávka bude potvrzena e-mailem nebo telefonicky v pracovních dnech do 24 hodin po odeslání.
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případech, že objednané zboží se již nevyrábí a dále z jiných důvodů (např. pokud je jakýkoliv pochyb o pravosti zadaných údajů) . V těchto případech bude kupující neprodleně ze strany prodávajícího kontaktován a bude s ním dohodnut další postup.

Dodací lhůta:

Snažíme se všechny objednávky vyřídit co nejrychleji k Vaší plné spokojenosti a naší snahou je neprotahovat dodávky objednaného zboží. Zboží skladem standardně odesíláme do 3 pracovních dnů po obdržení závazné objednávky. Pokud zboží není na skladě a nebude možné vyřídit objednávku v uvedených termínech, bude kupující o této skutečnosti neprodleně informován a zároveň bude seznámen s přibližnou dodací lhůtou.

Platební podmínky:

Dobírka: objednané zboží Vám zašleme poštou a při převzetí toto zboží uhradíte v hotovosti.

Platba převodem na účet: po obdržení objednaného zboží Vám doručíme fakturu, na jejimž základě uhradíte částku za zboží v daném termínu na účet.

Platba v hotovosti: při osobním vyzvednutí zboží - viz. kontakt (po předchozí domluvě).

Dopravné:

Objednané zboží bude zákazníkovi zasláno prostřednictvím zásilkové služby:

PPL - balíky do 25 kg.

FOFR - nad 25 kg a nadrozměrné zásilky.

Cena balného a poštovného bude vypočtena na základě váhy objednaného zboží v souhrnu objednávky.

Převzetí zboží: 

Zákazník je povinen při převzetí zboží od dopravce jej před ním zkontrolovat. V případě poškození zásilky je zákazník (nejlépe před řidičem přepravní služby) povinen následně zkontrolovat obsah zásilky a zjistit, zda zboží uvnitř zásilky není dopravou poškozeno. Poškozenou zásilku si nafoťte. O takovém poškození je kupující povinen neprodleně, nejpozději do 1 pracovního dne, informovat dopravce i prodávajícího telefonicky nebo e-mailem. Na pozdější reklamace, způsobené přepravou, nelze brát zřetel. Za poškození zboží vzniklé jeho dopravou nese odpovědnost přepravce. Zásilky jsou pojištěny v hodnotě zboží.

Reklamace, záruka:

Záruka z případných vad na naše zboží může být výhradně uplatněna po dobu záruční doby, která ze zákona trvá 24 měsíců od převzetí zboží (pokud není uvedeno jinak). Podmínkou záruky je, aby kupující při uplatnění záruky předložil zboží spolu s originálními doklady o nákupu. Bez těchto dokladů nebude záruka uznána. Zboží musí být dodáno kompletní tak, jak bylo převzato od prodávajícího. Záruka se nevztahuje na poškození či nadměrné opotřebení zboží a dále na vady způsobené užíváním, neodbornou manipulací, nedodržením návodu k používání zboží, porušením obvyklých zásad užívání zboží, zásahem vyšší moci. O druhu vady a postupu při uplatnění vady v záruční době rozhoduje vždy prodávající.

Ochrana osobních údajů:

Prodávající prohlašuje, že veškeré informace a osobní data Vámi poskytnutá využije výhradně k Vaší identifikaci v obchodním styku. V žádném případě Vaše osobní data nebudou poskytnuta třetím stranám vyjma údajů nutných k zpracování a doručení objednávky.

Kupující uzavřením objednávky souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo a (dále společně vše jen jako "osobní údaje").

Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu.